فرم اطلاعات خدمت/زیر خدمت |
عنوان خدمت : |
زیر خدمت ثبت نام در کاروان با کد 12031326101 |
نوع خدمت: خدمت به شهروندان (G2C) خدمت به کسب و کار (G2B) خدمت به دیگر دستگاه های دولتی (G2G) |
شرح خدمت : |
1- دریافت از رزرو و ثبت نام قطعی در کاروانهای حج تمتع(برای متقاضیان واجد شرایط) جهت اعزام و طی مراحل: معرفی به پزشک کاروان جهت اخذ تأییدیه سلامت جسمانی زائر، صدور کد رهگیری جهت واریز هزینه سفر، ثبت اطلاعات تکمیلی، فرهنگی و گذرنامه ای زائر، شرکت در جلسات آموزشی، معرفی جهت صدور روادید سفر حج
2- ثبت اطلاعات متقاضیان تشرف به عتبات عالیات در سامانة جامع ثبت نام عتبات شامل اطلاعات اصلی و گذرنامه ای، صدور فیش بانکی هزینه سفر و صدور مانیفست گروهی زائران جهت اخذ روادید سفر عتبات عالیات . |
مدارک مورد نیاز : |
زائران حج تمتع:
اصل سند ودیعه گذاری حج تمتع - مدارک هویتی شامل اصل شناسنامه و کارت ملی - اصل گذرنامه - دو قطعه عکس 6 در 4 گذرنامه
زائران عتبات عالیات:
مدارک هویتی شامل اصل شناسنامه و کارت ملی - اصل گذرنامه - دو قطعه عکس 3 در 4 گذرنامه |
|
متوسط مدت زمان ارائه خدمت : |
یک روزکاری |
جزئیات خدمت |
ساعات ارائه خدمت : |
در ساعات فعالیت دفاتر کارگزار زیارتی |
تعداد دفعات مراجعه حضوری: |
حداکثر یک بار |
هزینه ارائه خدمت (ریال) |
|
|
مبلغ (انتقال) |
شماره حساب(های) بانکی |
به خدمت گیرندگان |
|
|
دریافت از رزرو درکاروانهای حج تمتع هزینه ای رادر برندارد،ولی حق الزحمه رزرو به مبلغ 500/000 هزارریال میباشد |
حساب کارگزار اقدام کننده |
|
|
|
|
درثبت نام عتبات عالیات حق الزحمه کارگزار مقدماتی وعامل بصورت سیستمی وطبق آنالیزمصوب هزینه های اعزام زائر عتبات عالیات به حساب ایشان واریز میشود |
حساب کارگزار اقدام کننده |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
نحوه دسترسی به خدمت |
|
پیوند ارائه خدمت |
|
|
|
|
دفاتر ارائه خدمت |
|
|
|
نحوه دسترسی به شکایت از خدمت : |
|
|
|
|
|
|
1- از طریق مراجعه به سامانه رسیدگی به شکایات سازمان حج و زیارت به آدرس : https://bazresi.haj.ir |
2- از طریق مراجعه حضوری و ارائه شکایت به دفتر حج و زیارت استان |
نمودار مراحل دریافت خدمت/ زیر خدمت (از دید متقاضی) |
|
|
|
|
|
|