ﺳﻪشنبه 04 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دعوت ازحضور پرشور مردم جهت راهپیمایی روز جهانی قدس

دعوت ازحضور پرشور مردم جهت راهپیمایی روز جهانی قدس


در آستانه‌ی روز جهانی قدس و به منظور اعلام انزجار جهان اسلام از جنایات اسرائیل غاصب علیه ملت مظلوم فلسطین، مدیریت حج وزیارت کرمانشاه با صدور اطلاعیه‌ای از عموم ملت شریف و حق‌طلب ایران اسلامی جهت شرکت گسترده و چشمگیر در راهپیمایی روز جهانی قدس، که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سراسر کشور برگزار می‌گردد، دعوت به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت حج وزیارت کرمانشاه ، در اطلاعیه‌ی مذکور آمده است:

فلسطین، سرزمین پاک و مقدس پیامبران الهی و ملت مظلومش، همه‌روزه شاهد تجاوز و تعدی جنایتکاران رژیم غاصب اسرائیل است؛ لیکن مقاومت ملت فلسطین، اشغالگران را به ستوه آورده و سردمداران و حامیانش را به استیصال کشانده است. حماسه‌آفرینان دلاور فلسطینی در پرتو مشعلی که خمینی کبیر(ره) فراراهشان نهاده است، هیچ‌گاه اجازه نخواهند داد نور امید به نجات فلسطین در دل‌های آزادگان و مسلمانان جهان خاموش گردد. اقدامات وحشیانه رژیم سفاک اسرائیل نه تنها خللی در عزم و اراده ملت فلسطین به وجود نیاورده بلکه تحرکاتش موجب رسوایی بین‌المللی اسرائیل و بیداری و اتحاد بیشتر مسلمانان جهان شده و خشم و نفرت را برای رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان او در پی داشته است.

روز جهانی قدس، روز اتحاد جهان اسلام در مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم است، اتحاد و همدلی مسلمین در جهت حمایت و پشتیبانی از ملت مسلمان و مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از دولت غاصب اسرائیل، خط بطلانی بر تجاوزات صهیونیست‌ها بوده و همانگونه که امام راحل پیش‌بینی نموده است اسرائیل جنایتکار را از صفحه روزگار محو خواهد نمود.

امروز در دهه‌ی چهارم عمر بابرکت و شکوهمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با گذشت ده‌ها سال از ابتکار امام راحل عظیم‌الشأن در نامگذاری آخرین جمعه‌ی ماه‌های مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، شاهد تقویت روحیه‌ی مقاومت در میان امت اسلام به‌ویژه در ایران اسلامی هستیم، به‌نحوی که ایستادگی و پایداری دلیرانه‌ی ملتمان مقابل توطئه‌های فتنه‌گران بین‌المللی و منطقه‌ای علیه کشورمان، به الگوی موفق مقاومت در جهان تبدیل شده است. ملت آزاده‌ی ایران اسلامی اکنون در مقطع بزرگی از تاریخ حیات خود که آمریکای جهانخوار، اسرائیل غاصب و جنایتکار، و متحدین منطقه‌ای‌شان هرلحظه مانعی جدید بر سر راه توسعه و نیل او بر بلندای قله‌های پیشرفت می‌تراشند، نستوه و استوار، بر تحقق آرمان‌های الهی خویش چشم دوخته است.

مدیریت حج وزیارت کرمانشاه ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، از عموم مردم روزه‌دار و خداجوی ایران اسلامی دعوت می‌کند تا با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، انزجار و تنفر خود را از صهیونیسم و جنایت‌های اسرائیل غاصب و همچنین حمایت از انتفاضه مردم ستمدیده فلسطین اعلام نمایند و نشان دهند که همچنان در مقابل زورگویی‌ها و باج‌خواهی‌های دولت مستکبر و پیمان‌شکن آمریکا و توطئه‌های جنگ‌افروزانه‌ی اسرائیل جنایت‌پیشه و اذناب منطقه‌ای‌شان سرافرازانه خواهند ایستاد.

 

مدیر سایت امتیاز به خبر :
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست