ﺳﻪشنبه 28 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

مدیریت حج وزیارت کرمانشاه عید سعید مبعث را تبریک و تهنیت گفت

مدیریت حج وزیارت کرمانشاه عید سعید مبعث را تبریک و تهنیت گفت
مدیریت حج وزیارت کرمانشاه با صدور اطلاعیه‌ای عید بعثت باسعادت پیامبر خاتم، حضرت محمد ابن عبدالله، (صلی‌الله علیه و آله و سلم) را به عموم ملت مسلمان ایران تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش روابط عمومی مدیریت حج وزیارت کرمانشاه متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
بعثت عظیم‌ترین واقعه‌ی جهان خلقت است، چرا که در این روز پیامبری به رسالت برانگیخته شد که رسالتش کاخ کفر و شرک را فروریخت و سلسله‌جنبان نهضتی شد که پایان جهان را به گسترش قسط و عدل نوید می‌داد؛ پیامبری که بنای ستم و بیدادی را که بر فرزند آدم می‌رود به لرزه درآورد و نوای خوش راستی و درستی را در جهان طنین‌افکن ساخت. در روز مبعث، بزرگمردی آمد تا در پیشگاه انسانیت سرود توحید سر دهد. او مبعوث گردید تا آنان که اربابان بیداد به استضعاف‌شان کشانده‌اند طعم خوش آزادی و آزادگی را بچشند. واپسین حجت توحید بر انسان عرضه گردید تا مؤمنان آفاق در پرتو خورشید اسلام شاهد غروب بتان باشند. مبعث روز تعبیرشدن حوادث میلاد اوست که کنگره‌های تخت خسروان به‌مثابه نویدی بزرگ فروریخت و شعله‌ی آتشکده‌ها بی‌فروغ گردید. در سالگرد این بعثت بزرگ که جهان بشری پرستم‌تر از پیش گردیده، ندای بلند توحید که از گلوی پاک آخرین پیامبر خدا برخاسته هنوز در پهنه‌ی کره‌خاکی طنین‌انداز است و امت او در روز میلادش پیام وحدت خویش را در مأذنه‌های رفیع و شکوهمند اسلام به گوش جهانیان می‌رسانند.
مدیریت حج وزیارت کرمانشاه بعثت باسعادت پیامبر خاتم، حضرت محمد ابن عبدالله (صلی‌الله علیه و آله و سلم) را به عموم ملت مسلمان ایران تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال مسئلت می‌نماید که همگان را از پیروان و رهپویان طریق نبوت قرار دهد.
برچسب ها : بعثت پیامبر
مدیر سایت امتیاز به خبر :
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست