ﺳﻪشنبه 04 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

اطلاعیه مدیریت حج وزیارت کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن چهلمین فجر انقلاب اسلامی

اطلاعیه مدیریت حج وزیارت کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن چهلمین فجر انقلاب اسلامی

مدیریت حج وزیارت کرمانشاه با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تبریک سرآغاز چهلمین فجر انقلاب اسلامی ایران بر استقامت در راه آرمان‌های والای آن تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت حج وزیارت کرمانشاه ، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
والفجر و لیال عشر... این سوگندِ جاودانه و ازلی خداوند است که نویدبخش پگاه روشن پیروزی در افق جهاد امت‌هاست. دهه‌ی فجر میقات ده‌روزه‌ی یاران امام راحل است که پیش پای آمدنش فرشی از مهر گستردند و حضور عشق و حماسه را در فضای ایران متجلی ساختند.
چهل سال پیش در چنین روزهایی به یاری حق و به لطف خداوند کاخ‌هایی که به قیمت ویرانی کوخ‌ها برپا شده بود به دست ِکوخ‌نشینان و مستضعفان و با آمدن امام و رهبرشان در آستانه‌ی سقوط قرار گرفت و محشری عظیم و شگفت از اراده‌ی مصمم مؤمنان و دین‌باوران پدیدار گشت. آن روز دیو گریخت و فرشته آمد، و چه حتمی است وعده‌های حق.
چهلمین فجر انقلاب اسلامی یادآور میلاد نوین ملت غیوری است که یکی از شورانگیزترین و زیباترین تحولات حماسه‌آفرین تاریخ را بر مبنای ایمان و بر محور ولایت آفرید. پیروزی انقلاب اسلامی ایران انفجار نور و فوران خشم و خروش مقدسی بود علیه همه‌ی حق‌کشان و زورگویان و طاغوتیان زمان.
انقلاب ما آوای مرغ باغ ملکوت است که بر جان خاکیان عالم نشسته است. اینک ماییم و انقلاب اسلامی که یادگار امام راحل است. ماییم و رهبری فرزانه که در خلوص و درایت و صلابتش شکی نیست. ماییم و نسلی پویا که هم آماج فتنه‌هاست هم ذخیره‌ی انقلاب. ماییم و یک جهان دشمن. ماییم و یک جهان نیرنگ و تزویر. ماییم و یک جهان دوست که همه چشم به ام‌القرای ایران دوخته‌اند. ماییم و جنگ فرهنگ‌ها و جبهه‌های متعدد در برابر انقلاب. ما از انقلابیم؛ شاهدانِ خون و شهادت؛ شاهدان ظلم و ستم طاغوتیان. اگر استقامت بورزیم و راسخ و استوار باشیم، نه بیم شکست انقلاب هست، نه خوف پیروزی دشمن و نه ترس از بر جا ماندن کوله‌بار رسالت‌ها. ما می‌مانیم و با تمام فتنه‌انگیزی‌های دشمنان اسلام و انقلاب مبارزه می‌کنیم و این امانت الهی را به عصر حضور امام زمان(عج) می‌سپاریم.
مدیریت حج وزیارت کرمانشاه ، ضمن تسلیت شهادت دخت پیامبراکرم(ص)،حضرت فاطمه زهرا(س) وگرامیداشت یادوخاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران وشهدای گرانقدراین مرزوبوم و تبریک چهلمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی به حماسه‌آفرینان و حافظان این انقلاب الهی، بر استقامت در راه آرمان‌های والای این انقلاب تأکید نموده، از ملت آگاه و انقلابی ایران اسلامی دعوت می‌نماید تا در این دهه، پرشورتر از همیشه، با حضور در صحنه‌ها و برنامه‌های عظیم چهلمین فجر انقلاب اسلامی دشمنان اسلام و انقلاب و کشور را مأیوس نمایند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست