جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

نهم دي‌ماه برگ زرین دفتر تاريخ انقلاب اسلامی است

نهم دي‌ماه برگ زرین دفتر تاريخ انقلاب اسلامی است

مدیریت حج وزیارت استان کرمانشاه با صدور اطلاعيه‌اي فرارسيدن سالروز حماسه نهم دی‌ماه را تبريك گفت و یاد و خاطره‌ حضور آگاهانه ملت ایران و تجديد ميثاق با آرمان‌های انقلاب را گرامی داشت.
نهم ديماه به عنوان برگ زريني در دفتر تاريخ ملت بصير ايران به ثبت رسيده است. حضور تاریخی، به‌یادماندنی، خودجوش و توأم با بصيرت و هوشياري انقلابي مردم، منافقاني را كه در خط نفاق جديد جبهه نويني در رويارويي با اسلام و انقلاب گشوده‌ بودند، مجبور ساخت تا سر تعظيم به عظمت ملت باغيرت و ولايتمدار فرود آورده و به ايمان راسخ ملت ايران به ارزش‌هاي اسلامي و انقلابی متعرف شوند و بدانند كه عليرغم توطئه‌افكني‌ها از سوي معاندان، ملت شریف ایران نه تنها در عهدي كه با اسلام و انقلاب و نظام و رهبر فرزانه‌ی خود بسته‌ است مصمم‌تر و استوارتر از پيش گرديده، بلکه جهانيان همچون همیشه می‌بينند كه درياي خروشان ملت يكپارچه فرياد مي‌زنند عهدي كه با اسلام و انقلاب بسته‌اند، هرگز گسستني نيست.
مدیریت حج وزیارت کرمانشاه در سالروز حماسه تاريخي نهم ديماه ضمن گراميداشت ياد و خاطره اين حماسه عظيم مردمي، فرارسيدن سالروز اين حضور بصيرت‌‌افزا و دشمن‌شكن را به محضر مقام معظم رهبري و ملت غيرتمند و ولايتمدار ايران اسلامي تبريك گفته و یاد و خاطره حماسه حضور آگاهانه و وحدت‌بخش ملت و تجديد ميثاق با ولايت و آرمان‌هاي اسلام و انقلاب را گرامی مي‌دارد.
کارکنان مدیریت حج وزیارت استان کرمانشاه نیزدراین روزتاریخی همراه باسایر اقشار درراهیپمایی سالروز حماسه نهم دی درمسجد جامع کرمانشاه حضوریافتند

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست