جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

مراسم تودیع ومعارفه رئیس سازمان حج و زیارت

مراسم تودیع ومعارفه رئیس سازمان حج و زیارت
روسای قدیم و جدید سازمان حج و زیارت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تکریم و معارفه شدند.


در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان حج و زیارت که حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت نیز حضور داشت، سید عباس صالحی از زحمات حمید محمدی رئیس سابق سازمان حج و زیارت قدردانی و حکم علیرضا رشیدیان رئیس جدید این سازمان را به وی ابلاغ کرد.

نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت گفت: زائران ما در گذشته با مشكلات زيادي رو به رو بودند، ولي امروز كشور ما به يك الگو براي اعزام حجاج تبديل شده است هرچند شرايط حج امسال ساده‌ نيست.

حجت السلام و المسلمين سيد علي قاضي عسگر در مراسم توديع و معارفه رئيس سابق سازمان حج و زيارت ضمن آرزوي موفقيت براي رئيس جديد سازمان حج و زيارت افزود: اعزام حجاج از سال 59 در اين مسير قرار گرفته است و شرايط سختي براي اعزام حجاج داشته ايم.

سال 66 سال خطرناك و حساسي بود و با مشكلات زيادي روبه رو بوديم و همه عزيزاني كه در سمت رئيس حج و زيارت منصوب شدند زحمات زيادي متحمل شدند.

وي با تأكيد بر اينكه در گذشته زائران ما با مشكلات زيادي رو به رو بودند اما امروز كشور ما به الگو براي اعزام حجاج تبديل شده است گفت: خوشبختانه هم اكنون در اعزام حج به رضايت مقام معظم رهبري رسيده ايم.

سرپرست حجاج ايراني گفت: آقاي رشيديان پيش از اين مسؤول نظارت و بازرسي سازمان حج و زيارت بودند و در امور حج بسيار آشنا و انساني توانمند هستند.
برچسب ها : تودیع ومعارفه
مدیر سایت امتیاز به خبر :
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست