پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

ثبت نام زائران اربعین از 5 مهر آغاز می شود

ثبت نام زائران اربعین از 5 مهر آغاز می شود
به گزارش خبرنگار ایرنا، حامد دارابی عصر چهارشنبه در همایش تجلیل از دست اندرکاران حج 97 که در سرسرای اجتماعات اداره حج و زیارت کرمانشاه برگزار شد ، اظهار داشت: 18 دفتر فعال در سطح استان آماده هستند تا از زائران اربعین حسینی (ع) ثبت نام کنند.
وی ادامه داد: همچنین این آمادگی وجود دارد تا با راه اندازی 100 دفتر موقت سهولت بیشتری به ثبت نام زائران اربعین داده شود.
دارابی خاطرنشان کرد: بدون شک تبلیغات روانی دشمن خللی در عشق و ارادت مردم مومن و مذهبی استان و سایر هموطنان در سفر به عتبات عالیات ایجاد نخواهد کرد و امسال نیز شاهد برگزاری مراسم اربعین با حضور میلیون ها نفر خواهیم بود.
مدیرکل حج و زیارت کرمانشاه در ادامه به حضور بیش از 85 هزار زائر ایرانی در مناسک حج امسال اشاره کرد و گفت: یک هزار و 130 نفر از حاجیان از طریق کرمانشاه عازم سرزمین وحی شدند.
وی خاطرنشان کرد: آمار زائران اعزامی از استان کرمانشاه به سرزمین وحی در سال جاری نسبت به حج سال 96 که 670 نفر بود حدود 40 درصد رشد نشان می دهد.
دارابی در پایان و با بیان اینکه حجاج اعزامی از کرمانشاه حاجیان استان های لرستان، ایلام و خود کرمانشاه بودند، یادآور شد: این افراد از طریق پنج کاروان ( سه کاروان اهل تشیع و 2 کاروان اهل تسنن) به خانه خدا مشرف شدند.
در این مراسم با اهدای لوح و هدیه از دست اندرکاران حج 97 و جمعی از خبرنگاران حوزه حج و زیارت تجلیل شد.
مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست