چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
EN

حج تمتع

مدیرحج و زیارت کرمانشاه: امسال در اعزام زائرین به حج تمتع 40 درصد رشد داشتیم

مدیرحج و زیارت کرمانشاه: امسال در اعزام زائرین به حج تمتع 40 درصد رشد داشتیم
مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: امسال شاهد رشد 40 درصدی اعزام زائرین کرمانشاه به حج تمتع 97 بودیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، حامد دارابی (چهارم مهر) در مراسم تجلیل از کارگزاران حج تمتع 97، بااشاره به حضور بیش از 85 هزار زائر ایرانی در سرزمین وحی، اظهار کرد: زائرین ایرانی در صحت و سلامت و با حفظ کرامت و امنیت حج خود را برگزار کردند.
وی ادامه داد: امسال از استان کرمانشاه 1130 زائر به حج تمتع اعزام شدند و نسبت به سال گذشته شاهد رشد 40 درصدی اعزام زائرین به حج تمتع بودیم.
وی تاکید کرد: زائرین کرمانشاهی در قالب هشت کاروان شامل پنج کاروان اهل تشیع و سه کاروان اهل سنت به حج امسال اعزام شدند.
دارابی عنوان کرد: امسال برای اولین بار مجموع حجاج کرمانشاه را در یک هتل با مدیریت کرمانشاهیان اسکان دادیم که برآیند آن نسبت به سالیان گذشته بهتر بود.
وی همچنین از آغاز ثبت نام زایرین اربعین حسینی از صبح فردا(پنجم مهر)خبرداد و گفت: 18 دفتر فعال زیارتی در استان کرمانشاه کار ثبت نام از زائرین اربعین حسینی را انجام خواهند داد.
مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه افزود: درصورتی که حجم ثبت نام کنندگان زیاد باشد، می توانیم دفاتر را تا 100 دفتر افزایش دهیم.
وی یادآورشد: هرچند که مشکلات اقتصادی و نوسانات قیمت ارز هزینه های زایرین اربعین را بالا برده، اما پس از برگزاری آبرومندانه حج، شاهد برگزاری باشکوه اجتماع عظیم اربعین هم خواهیم بود.

برچسب ها : حج تمتع/ اعزام /
مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست