جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

دیدار کارگزاران حج و زیارت کرمانشاه با نماینده ولی فقیه دراستان به مناسبت هفته حج

دیدار کارگزاران حج و زیارت کرمانشاه با نماینده ولی فقیه دراستان به مناسبت هفته حج
به مناسبت اغاز "هفته حج" مدیر، کارکنان و کارگزارن حج 97 استان کرمانشاه با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان کرمانشاه، مدیرحج و زیارت استان ضمن تبریک آغاز هفته حج ، از حمابت های معنوی نماینده ولی فقیه تقدیر نمود و در ادامه نسبت به تشریح عملیات حج 97 در استان پرداخت.
"حامد دارابی" تصریح کرد: در سال جاری 1130 زائر در قالب 8 کاروان شامل 5 کاروان اهل تشیع و 3 کاروان اهل سنت عزم سرزمین وحی می شوند.
وی افزود: امسال دو مجموعه (هتل) نیز جهت خدمات دهی بهتر به زائرین استان در شهر مکه مکرمه به استان اختصاص یافته است که این مهم برای اولین بار در تاریخ حج استان رخ داده است.
وی گفت: با احتساب دو کاروان از استان های ایلام و لرستان تعداد 1477 زائر طی روزهای 9 الی 11 مردادماه از طریق فرودگاه شهید اشرفی عازم مدینه منوره خواهند شد.
به گفته وی، طول مدت حضور زائرین استان حدود 33 روز خواهد بود.
در ادامه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه نیز ضمن گرامیداشت هفته حج، از فرصت پیش امده برای عوامل ومدیران حج تمتع 97 به عنوان بهترین فرصت جهت خدمت به ضیوف الرحمان یاد نمود و افزود: قدر این فرصتها را بدانید و انشالله با دست پر راهی سرزمین وحی شده و با دست پر نیز برگردید.
" آیت اله علما" تصریح کرد: از عوامل و مدیران کاروانها می خواهم که مراقب زائران بخصوص زائران سالخورده باشند و در این سفر سعه صدر و تحمل خود را بالا برده و در راه خدمت به زائرین از هیچ کوششی دریغ ننمایند که خداوند اجر این زحمات را به شما خواهد داد و امید است خداوند متعال بصورت متداوم توفیق زیارت خانه خدا را به شما عطا نماید.
مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست