ﺳﻪشنبه 18 اردیبهشت 1403
EN

حج تمتع

مدیرحج و زیارت کرمانشاه: اعزام حجاج کرمانشاهی از 9 مرداد آغاز می‌شود

مدیرحج و زیارت کرمانشاه: اعزام حجاج کرمانشاهی از 9 مرداد آغاز می‌شود
مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: زائرین کرمانشاهی طی روزهای 9، 10 و 11 مرداد از طریق فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.
" حامد دارابی" در همایش متمرکز زائرین حج تمتع استان کرمانشاه، با اشاره به آغاز اعزام حجاج ایرانی به حج تمتع از 27 تیر، اظهار کرد: زائرین کرمانشاهی نیز طی روزهای 9، 10 و 11 مرداد از طریق فرودگاه شهید اشرفی اعزام خواهند شد.
وی تاکید کرد: البته عوامل ستادی حج از 24 تیر اعزام خواهند شد تا مقدمات حضور زائرین ایرانی را در حج فراهم نمایند.
مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال اعزام زائرین کرمانشاهی از طریق ایرلاین سعودی انجام می گیرد، افزود: ظرف چند روز آینده زمان دقیق پروازها را اعلام خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: حجاج کرمانشاه 48 ساعت قبل از پرواز باید ساک های خود را تحویل بازرسی فرودگاه دهند و 4 ساعت قبل از پرواز نیز باید در فرودگاه حضور داشته باشند.
دارابی از حجاج استان خواست در طول سفر به توصیه های مدیران کاروان ها توجه و عمل کنند، چرا که به دلیل فعال نبودن سفارت ایران در عربستان درصورت ایجاد مشکل، برطرف کردن آن دشوار می شود.
وی گفت: در بحث اسکان و تغذیه حجاج برنامه ریزی های لازم انجام شده است.
مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال تحت عنوان سال "حمایت از کالای ایرانی"، اظهار کرد: به زائرین توصیه می شود برای حفظ شان کشور و حمایت از شعار سال، پیش از اعزام به این سفر معنوی سوغات ها را از داخل کشور خریداری کنند.
دارابی یادآور شد: سال گذشته برخی حجاج استان هزینه ولیمه خود را صرف تحصیل و کمک به کودکان سرطانی کردند که امیدواریم این سنت حسنه امسال وسعت بیشتری پیدا کند.
مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست