ﺳﻪشنبه 04 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

زائران اخذ ویزای اربعین را به روزهای پایانی موکول نکنند

زائران اخذ ویزای اربعین را به روزهای پایانی موکول نکنند

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه وی از صدور 273 ویزای اربعین در استان خبر داد و گفت: زائران اربعین اخذ ویزای خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

"حامد دارابی" در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: زائران استان‌های لرستان، همدان، کرمانشاه و کردستان ویزای اربعین را از طریق کنسولگری عراق مستقر در کرمانشاه دریافت خواهند کرد و درخواست ما از زائران این است که فرآیند اخذ روادید را به روزهای آخر موکول نکنند.

وی با بیان اینکه امسال تردد ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار زائر اربعین حسینی از مرز خسروی پیش بینی می‌شود، افزود: تنها سامانه رسمی مورد تأیید جمهوری اسلامی ایران برای ثبت نام اربعین، سامانه "سماح" است.

دارابی بیان کرد: ویزای اربعین تا از زمان صدور به مدت سه ماه اعتبار دارد اما مهلت مجاز برای اقامت زائران ایرانی در عراق یک ماه است.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اعزام زائران اربعین از ابتدای ماه صفر آغاز می‌شود، گفت: ۱۷ دفتر مجاز زیارتی در استان کرمانشاه داریم.

وی از صدور 273 ویزای اربعین در استان کرمانشاه از تاریخ ۲۷ شهریور خبر داد و یادآور شد: زائران اربعین اخذ ویزای خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست