چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

مدیر حج و زیارت کرمانشاه:حج و زیارت استان تعامل خوبی با ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان دارد

مدیر حج و زیارت کرمانشاه:حج و زیارت استان تعامل خوبی با  ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان دارد

مدیریت حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: به حمداله مجموعه حج و زیارت و کارگزاران زیارتی استان هماهنگی و تعامل خوبی را با ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان دارند.

"حامد دارابی" در همایش مدیران عتبات دانشگاهیان غرب کشور افزود: تعامل بین حج و زیارت کرمانشاه با ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، در همه ابعاد مطلوب است و این مدیریت سعی نموده با انتخاب مدیران توانمند، آگاه به مسایل روز و تحصیل کرده، در راستای خدمت صادقانه به زوار معزز دانشگاهی اقدام نماید.

وی همچنین در همایش قبل از سفر کاروان های دانشجویی اعتاب مقدسه با اشاره به خاطره ای از عمره دانشجویی گفت: بنده خودم برای اولین بار در قالب کاروان های دانشجویی به عمره مفرده در سال ۸۴ مشرف شدم و در این سفر هرچه از خداوند منان خواستم خداوند عنایت فرمودند.

دارابی اذعان داشت: پس زائرین عزیز به توصیه های حاج آقا فقیهی توجه ویژه داشته باشند و فکر کنید که از خداوند و ائمه معصوم (ع) در سفر چه طلب کنید چرا که این سفرها ویژه هستند.

گفتنی است همایش مدیران عتبات دانشگاهیان 5 استان غرب کشور در صبح و همایش قبل از سفر کاروان های دانشجویی اعتاب مقدسه نیز بعدازظهرروز گذشته با حضور رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور، مدیران راهنما و دانشجویان زائر، در سرسرای "شهید شهریاری" دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست