جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: هفته حج با شور و نشاط برگزار شود

  • 10 مرداد 1395
  • 07:55
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 760 بازدید
  • Article Rating
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: هفته حج با شور و نشاط برگزار شود
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بر لزوم برگزاری باشکوه هفته حج تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت گفت: این هفته باید با شور و نشاط برگزار و در آن اهمیت، اسرار و معارف حج و ابعاد سیاسی، عبادی، اقتصادی، فرهنگی، حقوقی و بین المللی آن برای همگان بیان شود.

وی افزود: در برنامه های هفته حج باید دلایل جلوگیری عربستان از اعزام حجاج ایرانی به حج و کارشکنی های آنان که موجب تعطیلی حج زائران ایرانی شد، تبیین شود.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر همچنین به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص زنده نگاه داشتن و پیگیری فاجعه منا در داخل و خارج از کشور اشاره و بر پیگیری آنها در مجامع حقوقی، بین المللی و دفاع از حقوق بشر نیز تاکید کرد.

در این نشست که برنامه های بزرگداشت هفته حج و سالگرد شهدای منا مطرح و بررسی شد، مهندس سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص برنامه های کمیته بزرگداشت سالگرد شهدای منا گزارشی ارائه و تاکید کرد: همه دستگاه ها با علاقه برای گرامیداشت سالگرد شهدای این فاجعه غم بار در تلاش هستند. 

همچنین در این نشست مقرر شد موضوع آسیب شناسی این فاجعه همچنان توسط کارگروه کارشناسان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت پیگیری شود.
برچسب ها : حج95
مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست