چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دعوت سازمان حج و زیارت برای حضور در راهپیمایی شکوهمند روز قدس

دعوت سازمان حج و زیارت برای حضور در راهپیمایی شکوهمند روز قدس

سازمان حج و زیارت با صدور بیانیه‌ای خواستار حضور پرشکوه ملت همیشه در صحنه در راهپیمایی روز جهانی قدس شد.

در متن بیانیه سازمان حج و زیارت آمده است: «اقدام هوشمندانه امام راحل(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز قدس از چنان اهمیتی برخوردار است که ایشان فرمودند فلسطین پاره تن اسلام است و مقام معظم رهبری بارها فرمودند مهمترین مسأله جهان اسلام، مسأله فلسطین است.

روز جهانی قدس، روز همبستگی مسلمانان جهان با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و روز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک امت اسلامی است.

روز قدس، روز وحدت و همگرایی امت اسلامی و مقابله با تلاش مستکبران و رژیم غاصب صهیونیستی در تشدید واگرایی و ایجاد ائتلاف‌های شیطانی در راستای گسترش تضاد و اختلاف در عرصه بین‌المللی و میان پیروان مذاهب اسلامی است.

امروز شاهدیم جبهه مقاومت از هر روزی قوی تر و قدرتمند تر ظاهر شده تا نقشه های شوم رژیم غاصب قدس و هم پیمانانش  را نقش بر آب کند. رژیم اشغالگر قدس امروز درمانده تر از همیشه مصمم است تا در لباس گروه های تکفیری و سلفی از پشت به ملت مسلمان خنجر بزند اما فرزندان غیور ایران اسلامی و مقاومت با نثار جان خود تلاش می کنند تا منطقه را از آلودگی گروه های افراطی که فرزند نامشروع استکبار ، رژیم غاصب قدس و همراهانشان در منطقه است، تطهیر نمایند.

اگر چه استکبار و صهیونیزم جهانی تلاش می کند تا با تقویت گروه های تندرو در منطقه، ذهن ملت های اسلامی را به انحراف بکشاند که در این راه نیز ناکام مانده است اما تردیدی نیست که مسأله قدس همچنان اصلی‌ترین دغدغه جهان اسلام  و امت اسلامی است و تا روز پاک‌سازی قدس شریف از چنگال صهیونیسم غاصب مسأله نخست جهان اسلام باقی خواهد ماند .

خادمان ضیوف الرحمان و زائران اهل بیت(ع) در سازمان حج و زیارت و کارگزاران زیارتی سراسر کشور، ضمن دعوت به حضور پرشور ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس ، همنوا با مسلمانان و آزادگان سراسر جهان روز قدس امسال با صلابت هرچه تمام‌تر به پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی ، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، فریاد انزجار از این رژیم غاصب و متجاوز و حامیانش را سرخواهند داد.

مدیر سایت امتیاز به خبر :
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست