دوشنبه 24 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

آموزش مجازي زائران عتبات به روز رساني شد

آموزش مجازي زائران عتبات به روز رساني شد
به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، سامانه آموزش مجازي زائر وابسته به حوزه نمايندگي ولي فقيه در امورحج و زيارت در راستاي آموزش زائران حج، عمره و عتبات عاليات در فضاي مجازي با برنامه هاي ويژه از جمله بسته هاي آموزشي، كلاس هاي آنلاين (برخط) و سامانه پيام كوتاه به روز رساني شد.

بسته هاي آموزشي ويژه زائران حج و عتبات عاليات توسط اساتيد و كارشناسان مجرب بعثه مقام معظم رهبري، تدريس، تهيه و تدوين شده است.

موضوعات متنوعي از جمله اخلاق و آداب سفر، احكام عمومي، شيعه شناسي، تجويد و صحيح خواني قرآن، مكالمه عربي، تاريخ اسلام و سيره امامان (ع)، سلامت در سفر، آشنايي با اماكن زيارتي عراق، آداب زيارت عتبات عاليات و شناخت كشور عراق، آماده و در سامانه آموزش زائر جهت استفاده زائران گرامي بارگزاري شده است.

همچنين كلاس‌هاي آنلاين در زمينه‌هاي مختلف در خدمت زائران عزيز است كه مي‌توانند به صورت ارتباط مستقيم با اساتيد و كارشناسان در ارتباط باشند.

زائران گرامي مي توانند با مراجعه به سامانه آموزش مجازي زائران به نشانيzaer.hajj.irدر اين سامانه ثبت نام كرده و از امكانات آن استفاده نمايند.

همچنين زائران گرامي مي توانند با عضويت در كانال تلگرامي زائر به نشاني telegram.me/zaer_hajj_ir از مطالب اين كانال در آينده نزديك استفاده كنند.

سامانه پيامك 3000828881 نيز آماده دريافت سوالات، نظرات و پيشنهادهاي زائران گرامي است.
مدیر سایت امتیاز به خبر :
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست