ﺳﻪشنبه 18 اردیبهشت 1403
EN

حج تمتع

پرداخت قسط دوم حج تمتع از دوشنبه به مدت ده روز

  • 05 اردیبهشت 1394
  • 09:42
  • حج تمتع
  • 1 دیدگاه
  • 609 بازدید
  • Article Rating
پرداخت قسط دوم حج تمتع از دوشنبه به مدت ده روز

اوحدی همچنین در خصوص زمان پرداخت قسط دوم هزینه سفر حج تمتع اعلام کرد: پرداخت قسط دوم از روز دوشنبه 7 اردیبهشت از طریق شعب بانک ملی آغاز و بمدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

وی ضمن تشکر از زائرین عزیزی که قسط اول سفر حج خود را بموقع پرداخت کرده اند، تأکید کرد: امیدواریم زائرین متقاضی حج تمتع نسبت به پرداخت قسط دوم نیز در زمان مقرر اقدام نمایند.

وی در خصوص خدمات سازمان حج و زیارت در حج تمتع نیز از رشد قابل توجه کیفیت هتل های اجاره شده  سخن گفت و اعلام کرد : با وجود افزایش 8 درصدی نرخ تسعیر ارز و همچنین افزایش کیفیت 25 درصدی امکانات اقامتی، نه تنها افزایش قیمتی را برای حجاج عزیز نداشتیم بلکه هزینه سفر حج سال جاری 5 درصد نیز کاهش یافته است.

گفتنی است از ابتدای عملیات اعزام زائران ایرانی به عمره تا روز 24 فروردین 94 تعداد 410 هزار زائر ایرانی به سرزمین وحی مشرف شده اند. ضمناً سفر حج تمتع از اول شهریور ماه آغاز خواهد شد و حجاج عزیز در قالب 453 کاروان که 58 درصد آنها مدینه قبل هستند، عازم سفر حج خواهند شد.

 ** آغاز معاینات پزشکی حجاج از پایان اردیبهشت ماه

 

وی در ادامه از برگزاری اولین همایش پزشکی حج 94 در 10 اردیبهشت خبر داد و گفت: این همایش با حضور 50 نماینده استانی و مسئولان درمانگاه ها برگزار می شود و بر اساس اعلام رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت معاینات پزشکی زائران با دقتی بالاتر از قبل، از پایان اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه از موسم حج سال 92 در راستای توزیع عادلانه خدمات و مدیریت قیمت تمام شده در حج اقدام کردیم، اضافه کرد: در حج سال 92 با تأکید نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت توانستیم با مدیریت هزینه ها  2 میلیون تومان به زائران حج برگردانیم. سال 93 نیز یک میلیون تومان بابت صرفه جویی ها و یک میلیون تومان هم از محل سودهای مبالغ انباشته شده از بانک ملی گرفتیم که جمعا دو میلیون تومان از هزینه سفر زائران حج کسر گردید.

مدیر سایت امتیاز به خبر :
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست