ﺳﻪشنبه 04 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

نسخه اندرويد پايگاه‌ حج راه اندازي شد

نسخه اندرويد پايگاه‌ حج راه اندازي شد

مدير پايگاه اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبري اظهار داشت: در اين برنامه سعي شده است تمامي بخش‌هاي خبري پايگاه اطلاع رساني حج را پوشش دهيم تا كاربران عزيز بتوانند از اخبار اين سايت به صورت روزانه و لحظه به راحتي بهره‌بگيرند.

وي با بيان اينكه روزانه بيش از ۲۰ خبر در حوزه حج وزيارت در اين سايت منتشر مي‌شود، افزود: تلاش ما اين است كه آخرين اخبار و اطلاعات حوزه تخصصي حج وزيارت را به تمامي مخاطبان و كاربران اينترنتي ارائه كنيم.

حجت‌الاسلام بركت‌رضايي تصريح كرد: در حال حاضر اخبار اين پايگاه در سه سطح و در چهار بخش تخصصي، حج و عمره، عتبات عاليات، جهان اسلام و انديشه در فضاي مجازي منتشر مي‌شود.

وي ادامه داد: در اين سايت افزون بر انتشار اخبار حوزه حج وزيارت، با زايران و كاربراني كه به گونه‌اي با اين سايت مرتبط هستند، ارتباط اينترنتي برقرار مي‌كنيم و در تلاش هستيم تا خواسته‌هاي آن از مسؤولان را نيز در فضاي مجازي به مديران و مسؤولان مربوطه ارايه دهيم.

مدير پايگاه اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبري در پايان اظهار اميدواري كرد كه راه‌اندازي نسخه اندرويد اين سايت مورد پسند زايران و مخاطبان گرامي قرار بگيرد.

گفتني است پيش تر نيزنسخه اندرويدتك تك كتاب هاي حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت تهيه و در اختيار عموم مخاطبان قرار گرفت بود.

براي دريافت نسخه اندرويد پايگاه اطلاع رساني حج اينجا كليك كنيد.
مدیر سایت امتیاز به خبر :
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست