پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

امكان آموزش مكالمه عربي به صورت آنلاين فراهم شد

امكان آموزش مكالمه عربي به صورت آنلاين فراهم شد
ايگاه اطلاع رساني حج به منظور دسترسي آساني و راحت، زايران، مديران روحانيون كاروان‌هاي حج، عمره و عتبات، امكان آموزش مكالمه رايگان زبان عربي را فراهم كرد. كاربران مي‌توانند به راحتي با پشتكار و تمرين و استفاده از منابع آموزشي در مدت كوتاهي توانايي لازم را در اين زمينه كسب كنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، حجت‌الاسلام روزبه بركت رضايي، مدير پايگاه اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبري، از راه اندازي بخش آموزش مكالمه عربي براي زايران، مديران روحانيون كاروان‌هاي حج، عمره و عتبات خبر داد. وي گفت: با توجه به اهميت آموزش مكالمه عربي كارگزاران حج و زيارت، حجاج و زايران عتبات عاليات، بخش مكالمه عربي براي معرفي منابع آموزش مكالمه عربي كارگزاران حج و زيارت را اندازي شد.

مدير پايگاه اطلاع رساني حج افزود: با توجه به اينكه سالانه بيش از یک ميليون زاير ايراني به حج و عمره و حدود ۲ ميليون زاير به عتبات عاليات اعزام مي‌شوند، از اين‌رو بخش آموزش مكالمه عربي را به صورت رايگان راه‌اندازي كرديم.

حجت‌الاسلام بركت‌رضايي، با بيان اينكه كارگزاران حج، مسؤولان فرهنگي هتل‌ها براي ارتباط بيشتر با عوامل بومي هتل‌ها مي‌بايست مسلط به مكالمه زبان عربي باشند، خاطر نشان كرد: كاربران مي‌توانند به راحتي با پشتكار و تمرين و استفاده از منابع آموزشي در مدت كوتاهي توانايي لازم را در اين زمينه كسب كنند.

مدير پايگاه اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبري اظهار داشت: افزون بر فراهم كردن كتاب‌هاي آموزش عربي، فيلم صوتي آموزشي از استاد «حسن حكيم؛ العربيه المعاصره في التحدث و المحادثه» در اين سايت قرار داده شده است و متقاضيان عزيز مي‌توانند از اين امكانات به خوبي بهره بگيرند.

وي افزود: اين فيلم آموزشي در ۷ حلقه و ۶۸ جلسه آموزشي گردآوري شده است كه امكان دريافت فايلو صوتي و پخش آنلاين آن براي كاربران وجود دارد.

علاقه‌مندان براي دريافت فايل صوتي و متني دروس آموزش مكالمه عربي مي‌توانند اينجا كليك كنند.
مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست