پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

ظرفيت اعزام زائران به عتبات افزايش يافت

ظرفيت اعزام زائران به عتبات افزايش يافت
مديركل عتبات سازمان حج و زيارت از افزايش ۱۵۰ درصدي اعزام زائران به عتبات عاليات خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت، محسن نظافتي مديركل عتبات سازمان حج و زيارت با اشاره به زمان اعزام به عتبات در دوره جديد، گفت: اعزام زائران به عتبات عاليات به صورت زميني از ۴ مهر آغاز مي‌شود.

وي با اشاره به افزايش ۱۵۰ درصدي ظرفيت اعزام‌هاي عتبات، گفت: ظرفيت اعزام به عتبات در دور جديد اعزام‌ها ۱۰۰ درصد افزايش يافته بود كه با اضافه شدن ظرفيت زميني شاهد افزايش ظرفيت ۱۵۰ درصدي اعزام‌ها هستيم.

نظافتي همچنين اظهار داشت: كاروان‌هاي اعزامي ۱۴ استان كشور كه امكان اعزام هوايي نداشتند، با از سرگيري اعزام‌هاي زميني مي‌توانند كاروان‌هاي زيارتي خود را به عتبات عاليات اعزام كنند.

وي در ادامه يادآور شد: در اين دور از اعزام ها، زائران با ۲۰۰ دستگاه اتوبوس به مقصد كربلا و ۱۵۰ دستگاه اتوبوس به مقصد نجف اعزام مي‌شوند.

مديركل عتبات سازمان حج و زيارت در پايان با اشاره به اينكه ۵۰ هزار نفر در مرحله پيش ثبت نام دور جديد اعزام‌هاي عتبات اقدام به ثبت نام كرده اند، خاطرنشان كرد: ظرفيت كاروان‌هايي كه زمان حضورشان در كربلا مصادف با روزهاي مناسبتي همچون روز عرفه است، تكميل شده است، اما ثبت نام براي علاقه مندان سفر عتبات در دیگر زمان ها، همچنان ادامه دارد.
مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست