یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
EN

حج تمتع

همایش متمرکز زائرین حج تمتع ۱۴۰۳ استان کرمانشاه برگزار شد

  • 16 اردیبهشت 1403
  • 09:05
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 43 بازدید
  • Article Rating
همایش متمرکز زائرین حج تمتع ۱۴۰۳ استان کرمانشاه برگزار شد
همایش متمرکز زائرین حج تمتع ۱۴۰۳ استان کرمانشاه صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه و جمعی از مسئولان استان در سالن قمر بنی هاشم علیه السلام بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

صبح امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ همایش متمرکز زائرین حج‌ تمتع استان با حضور حضرت آیت الله غفوری نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه ،مدیریت حج و زیارت استان و جمعی از مقامات و مسئولین استان ،زائرین ، مدیران کاروان ، روحانیون و عوامل کاروان های حج تمتع و پیشکسوتان حج و زیارت در سالن قمر بنی هاشم (ع)سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
در این همایش حضرت آیت الله غفوری نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای زائرین در خصوص اسرار و معارف حج  و سعادت و توفیق زیارت سرزمین وحی برای زائرین به ایراد سخنرانی پرداخته و در ادامه پلیس مبارزه با مواد مخدر هشدارهای لازم و مراقبت های حین سفر را برای زایرین بیان نمودند.
در این همایش سعید کریمی خو مدیر حج و زیارت استان نیز برای زائرین نکات مهم و حائز اهمیت این سفر معنوی را تشریح نمودند و در ادامه پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی و نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت به زائرین بیت الله الحرام؛ بصورت تصویری به نمایش درآمد.
در پایان همایش آموزش نمادین اعمال و مناسک حج توسط روحانیون کاروان برای زائرین اجرا شد.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست