پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

تقدیر وزیر ارشاد از مذاکرات سازنده رئیس سازمان حج

تقدیر وزیر ارشاد از مذاکرات سازنده رئیس سازمان حج

علی جنتی از رئیس سازمان حج و زیارت بخاطر مذاکرات مفید و سازنده با طرف های عربستانی و تلاش در جهت گسترش خدمات به زائران بیت الله الحرام تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت ، سعید اوحدی اوایل خردادماه سالجاری عازم عربستان شد و در سفر یک هفته‌ای به آن کشور با وزیر حج عربستان و معاونان وی و رئیس مؤسسه مطوفین حجاج ایران و سایر دوایر ذیربط ملاقات و مذاکره کرد که این دیدارها به توافقات خوبی درجهت تسهیل امور حجاج ایرانی منتهی گردید.

این گزارش حاکی است رئیس سازمان حج و زیارت در سفر یک هفته ای به عربستان با صاحبان شرکت های معتبر سعودی دیدار داشت و در راستای سرمایه گذاری مشترک با صاحبان شرکت های بزرگ و معتبر آن کشور توافقات مهمی را امضاء کرد که ساخت اقامتگاه در مدینه منوره و احداث آشپزخانه صنعتی متمرکز با ظرفیت بالا در مکه مکرمه از جمله قرارهای قابل ذکر است.

گفتنی است در صورت ساخت هتل با مشارکت طرفین موضوع اجاره مقطعی ساختمان ها در مکه و مدینه از این پس تبدیل به بهره‌برداری از سرمایه‌های موجود خواهد شد و از این بابت صرفه جویی گسترده ای در هزینه سفر زائران بیت الله الحرام صورت خواهد گرفت.

سعید اوحدی پس از بازگشت به ایران، گزارش مکتوب این توافقات مبتنی بر دیدگاه آینده نگرانه را برای وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کرد که ایشان نیز در این ارتباط این‌چنین پاسخ داد:

«جناب آقای اوحدی

 لازم میدانم از تلاش‌های ارزنده جنابعالی در گسترش خدمات به زائران بیت الله الحرام و مذاکرات بسیار مفید و سازنده با وزیر حج عربستان صمیمانه تشکر و سپاسگزاری نمایم.»

خداوند بر توفیقات همه خادمان صدیق زوار بیافزاید.

برچسب ها : تقدی،اوحدی
مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

http://www.sysone.fr/vans-pas-cher-femme/
http://www.sysone.fr/vans-pas-cher-femme/ پنجشنبه, 05 تیر,1393 20:45
Many thanks for an amazing publish, may read your particular others posts. thank you your thinking on this, I soon became a lttle bit made an impact to by this article. Thanks again! You earn a good time. Has wonderful data here. I believe if more people thought of it doing this, they’d possess a better time period receive the hold ofing the matter.
http://www.nastrificiodebernardi.com/images/maillot-liverpool.html
http://www.nastrificiodebernardi.com/images/maillot-liverpool.html جمعه, 06 تیر,1393 02:30
I think this is a real great article post.Much thanks again. Want more.
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست