چهارشنبه 29 فروردین 1403
EN

اخبارعمومی

"صدور پیام تبریک مدیریت حج و زیارت استان کرمانشاه به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی "

"صدور پیام تبریک مدیریت حج و زیارت استان کرمانشاه  به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی "

 

 

 

 

بسمه تعالی

 

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

  
از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند. (سوره احزاب ؛ آیه ٢٣)


26مرداد ماه سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی به عنوان، روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یاد آور ایامی پر از شور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی است که عطر شهیدان را با خود داشتند،آزادگانی که اسارت دشمن را به سخره گرفته و با مقاومت پایداری تکلیف خود را به اسلام و ایران عزیز به شایستگی ادا نمودند. آزادگانی که به دنیا نشان دادند لحظه ای دست از دفاع از میهن اسلامی و خاک مقدس کشور و شرف و ناموس ایران و ایرانی برنداشته که امروز نیز این روحیه و ایستادگی در میان همه دلاورمردان ما وجود دارد که نمونه بارز آن شهید محسن حججی بود که با وجود اسارت، دشمن را به زانو در آورد.

 اینجانب ضمن گرامیداشت این روز ،برای همه آزادگان سرافراز کشورمان آرزوی توفیق و سلامتی داشته و برای این عزیزان بهترین ها را آرزومندم.

مدیر سایت امتیاز به خبر :
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست